LA, Oktober, Kycklingcurrykletmat

Challalalalaaa Chalala in the moooorning... Har precis käkat lunch och min man är så sjukt bra på att laga mat. Herromdagen lagade "vi" kycklingcurrygois och till det hade vi ris, gurka, jordnötter och russin. Lita a la india. Idag tog jag kycklingcurrykletet och grönsaker in i ett mjukt tacobröd så det blev som en kycklingcyrrytortilla. Såå sjukt gott. Idag åt jag kycklingcyrrykletet kallt och det var lite gott som när den är varm. Sjukt glad över att mannen i mitt liv tycker om att laga mat och exprementera så jag inte behöver stå i köket 2ggr per dag och laga vanlig tacos varje dag...
 
Så här såg det ut herromdagen då vi också la på en appelsinskiva på toppen av verket:

Kommentarer
Postat av: Jan Sandberg

Nu börjar pappa bli lite orolig.

2012-10-10 @ 13:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback