LA, Oktober, Lägenhetsbilder

Nu du mamma kommer det bilder på lägenheten!!! Som du har längtat. Se och njut!
 
Vardagsrummet
 
 
 (Närbild på vårt vackra vardagsrummsbord)
 
(Närbild på de hemmagjordfixade tavlorna)
 
(Närbild på de hemmagjordfixade tavlorna)
 
Richards rum
 
Balkongen
 
(Utsikt till vänster)
 
(Utsikt till höger)
 
(Den ständiga tvätten som alltid hänger där)
 
Köket
 
 
(Oooo vad jag älskar björk.... not!)
 
(Vårt alltid kanonfulla kylskåp)
 
Sovrummet
(Början på en sänggavel av textilband)
 
 
 
Badrummet
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Det var på tiden ;)
Vad städat ni har det. Kram

2012-10-02 @ 07:53:10
Postat av: Carina Carlsson

Vad fint ni har det, städat och snyggt. Inga bilder på dina hyllor, det saknar jag. Tjatig????

Svar: Hyllorna ja, de glömde jag! Tack för påminnelsen :)
Emelie Carlsson

2012-10-03 @ 08:13:10
Postat av: Janne

Hej Emelie!
Jag gillar verkligen dina hemgjorda tavlor. Kan du inte ta med några hem. Jag är intreserad av dom.

2012-10-04 @ 13:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback