LA, Oktober, Malibu

Igår tog jag och min going bussen till Malibu. Det tog inte längre än 30min. Vi storsade runt vid köpcentrat och satt och fikade och spanade efter kändisar i säkert 2h.Sedan promenerade vi ned till halvet, tog av oss skorna och promenerade bort till piren. Dagen var underbar! Se och njut!
 
Jonatan vid köpcentrat och fikar.
 
Jag vid köpcentrart och fikar.
 
Piren.
 
Jonatan barfota.
 
Min skugga.
 
Jag tittar mot piren.
 
Jag tittar utåt mot vattnet.
 
 
Under piren.
 
Under piren.
 
Jonatan under piren.
 
Jonatan i vattnet under piren.
 
Skylt vid piren.
 
Dags att kliva uppepå piren.
 
Piren.
 
Piren ut mot vattnet.
 
Piren ut mot vattnet.
 
Och sedan måste skorna på igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback