LA, Oktober, Rodeo Drive och konstutställning

I lördags var vi på Rodeo Drive. Ine just på gatan men något kvarter bort var det konstutställning och jag fick inspiration till bland annat min keramikkurs. Det var mycket tavlor som visades samt skulpturer. Sen promenerade vi till Rodeo Drive där vi också käkade otroligt god lunch. Bilderna ser ganska gråa ut men det var en mulen dag så ni får så ut... Se och njuut!!
 
Dagen började med amerikanska pankakor! Muuuuuuums!
 
Fik vid Beverly Hills skyllten.
 
Ett gigantiskt träd.
 
Konstutställningen var uppbyggs som en mässa på gräs.
 
Rodeo Drive.
 
Pretty Woman huset.
 
Grabbarna som letar efter andra de andra grabbarna.
 
Jag körde på blingbling (oj vad mitt hår såg tort ut på denna bilden, ignorera det).
 
Gänget (-Ricky) i väntan på bussen.
 
Jonis vill vara med på bild igen men inte Ricky.
 
Två lika glada (suddiga) tjejer trots att de vet att vi har över en timme kvar på bussen för att komma hemåt.
 
Summa sumarum: Mysig dag! Mysiga människor!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback