LA, Oktober, Six flags

För en vecka sedan var vi på Six Flags. Jag är inte den som åker Berg-och-Dal-Banor men nu har jag åkt två iaf. En var sjukt snabb och läskig men jag klarade det genom att fejkstratta och hålla Jonatan stenhårt i handen. Jag kan tänka mig att åka karusell igen, men fortfarande utan looper och upp-och-ned-grejer. Efter klockan 7 på kvällen klädde personalen ut sig till Halloweenmänniskor och skrämde alla besökare. USA går all in! Här kommer lite bilder från vår 12 timmars upplevelse. 
 
Mina bilkompisar! Carro, Johanna, Jonatan och Rickard.
 
Köar inför första karusellen i över 2h. Dock blev åkturen inställd så det var bara för pojkarna och flickorna att gå ur kön och börja köa inför nästa karusell istället... Stackarna! Bra start på dagen? Hm...
 
Första karusellen som jag åkte! Lääääääskig!
 
Andra karusellen jag åkte! Rolig!!!
 
Karusell för de mer vågkalsade, dvs alla utom jag och Oscar....
 
Kolla mannen som ber bakom Johanna (lång till höger).... hahaaa...
 
Men jag är inte bitter över att slippa denna positionen...
 
Richard, Jonis och StarkeSofie.
 
Helia, Tove och Carro.
 
Gänget kollar på en läskig/rolig (enligt vissa... typ Carro) karusell..
 
Jag och min underbara pojkvän!!!
 
Carro.
 
Oscar och jag fotade när de andra åkte de läskiga sakerna.
 
Toves kille Kristoffer var på besök i LA.
 
Jonis.
 
Ricky.
 
Henke och Klas.
 
Jag köpta mat för 25 Dollar. Ja TJUGIOFEM DOLLAR!!!! För det fick jag som ni ser: Lax, friterad lök, chips, spenat och sockerkaka.. Mmmmm de är USA de....
 
Medans de andra köar och åker fotar jag....
 
 
 
 
 
Allt kan bli läskigt när det är Halloween tema...
 
 
Sött!
 
Gigantisk trädstam...
 
Henke är lycklig på kvällen över att få mat.
 
Vad är det som står i kön? Ja just ja, halloween tema!
 
Rökiga vägar samt män och kvinnor med blod, styltor och spadar sprang runt och skrämde oss...
 
Hela gänget!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback