LA, September, utflykt med vinprovning

I förrgår var jag, Jonatan, Richard och Jonis iväg på en utflykt. Dagen började på en stoooooor outlet en timme härifrån. Där handlade jag massvis med kläder. Denna gången var de flesta kläderna inspererade av grafiskt mönster. Just nu; I love it! Efter det åkte vi bortanför Santa Barbara där vi åkte runt bland vingårdar och provsmakade vin. Vyerna från bergen var fantastisk och vi stannade även till vid Neverland, Michel Jacksons place. Kvällen avslutades på en indisk restaurang i Santa Barbara. Här kommer bilder från dagen. Se och njut!
 
Underbara utsikter
 
 
 
 
(Olika uppgifter att utföra? En kissar, en fotar?)
 
 
 
 
 
 
Vid Neverland
(här har det antagerligen suttit en skylt men den var bortplockad eller stulen)
 
(fina minnestexter stod på stenarna)
 
 
Vindax
 
 
 
 
 
 
(Favoritdruvan!)
 
 
 
 
 
 
 
 
(Jonatan trodde han hörde vildsvin i skogen och sprang som tusan så han halkade ner i en slänt och skaffade sig rivmärken... En springande och rädd Jonatan ger Emelie panik, så jag började springa efter jag med...)
 
(Detta hittade vi i skogen vid vineriet. Mindre mysigt....)
 
(Oljepumpar previs bredvid vingårdarna)
 
Indisk mat i Santa Barbara
 
(Jajjemen, den här talriken var bara till mig...)
 
(Efter vinet blev Jensen väldigt trött och somnade sött i bilen på väg hemåt...)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback