LA, Augusti, ställa klockan på lediga dagar

Imorse ställde jag klockan för att gå på Zumba tillsammans med två svenska tjejer som också bort här i huset. När vi kom till platsen var det inställt just idag. Jaha, bättre lycka nästa gång. Vi gick iaf ned till stranden och körde Cirkelträning tillsammans, så lite träning fick de allt bli idag ändå. 
 
Igår morse ställde vi också klockan tidigt för att Jonatan ville ut och surfa. Vi promenerade till stället där han skulle hyra surfbräda men fick sitta och vänta 30 min eftersom de inte öppnat ännu. Att hyra surfbräda och våtdräckt i 6h kostade 20 Dollar, så de var ju inte så farligt. Vågorna var för konstiga igår så jag vågade inte testa. Men en vacker dag kanske jag gör det....
 
 
 
Jonatan kanske inte ser superglad ut på bilderna men det var han. Men det var jobbigt samtidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback