LA, September, Första cykelturen

Jag, Jonatan och Richard har köpt oss en varsin cykel. Vi beställde dom från Walmart för att slippa frakta hem dom själva. Killarna köpte likadana cyklar och jag köpte såklart en annan. En vit fin! Alla tre är beach cruisers. Så nice. Sedan vi monterat dom och pumpat upp dom har vi cyklat på dom varje dag. Grabbarna har till och med börja cykla till skolan. Kanske dags för mig också!? En cykelkorg är ett måste först!
 
Så här ser min cykel ut:
 
Och såhär ser grabbarnas nu (ursäkta den avklippta bilden):
Under första cykelturen blev det dock nått knas med Richards trampa så då fick vi låta kreativiteten flöda för att lösa problemet. Jonatan fick "bogsera" Richard till närmast cykelbutik där dom snällt hjälpte oss.. Såhär såg det ut då:
Ooooo vad vi ska upptäcka Santa Monica nu!!! Lalalalaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback