Picknick x 2

I fredags kom Richard Jensen hit. Vi packade picknickväskan och tog tunnelbanan över till Södermalm. Vi promenerade till Vitabergsparken och när vi väl börjar packa upp picknickfilten, ostar, salami, kex så händer det som inte får hända. Jag ställer vinflaskan på berget och då tappar vinflaskan balansen och går sönder. Jag hann fånga lite vin så de räckte till ett varsitt litet glas rött, men inte mer än så. Jaja, de var ju sällskapet vi var ute efter. Förlåt pojkar, jag ska se till att detta aldrig händer igen!
 
Bilderna är tagna på vägen hem från Picknicken.
 
Fördelen med mitt o även Jonatans jobb är att vi har flexibla arbetstider. I fredags började jag ovanligt tidigt för att kunna sluta tidigare. Vid lunch träffades jag och Jonatan på Södermalm där vi sedan gick vidare till Långholmen för en picknicklunch. Vi prommenerade på ön, picknickade, badade fötterna, passade på att sola, äta glass och bara leva livet. Förutom att jag såklart älskar Jonatan så älskar jag att picknicka!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback