Fika med gravid syster

När min bil gick sönder var jag inte särskillt glad. Men allt drar med sig något positivt. Jag lärde mig åka mera tunnelbana, jag åkte även tvärbana, pendel och buss. Fick åka tunnelbana, byta tunnelbana och sedan gå 30min för att komma til jobbet. Som tur var, var vädret med mig så jag fick en promenad i solen två gånger om dagen. En av dagarna när jag skulle hem, fortsatte jag med tunnelbanan ända in till t-centralen för att möta upp min gravida syster. Vi tog en fika och pratade massa skit. Synd att jag inte tog en helbild på henne, hon var så vacker. Snart klänning med ett litet knyte under brösten så man såg den vackra magen. Längtar tills lilltess kommer till världen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback