I Örebrotrakterna

Sedan Rositainlägget har jag inte tagit så mycket kort men iaf varit på fler olika platser. Jag var hemma hos mamma ett par dagar. Therese, Jon och Amanda var där under helgen så fick chansen att leka av mig lite. Vi käkade också frulle hemma hos Daniel och Helena. Isalina och Ludvig är så goa. Älskar mina syskonbarn! 

Sedan söndag em har jag hängt i Örebrotrakterna. Först en natt på Sebbes land där vi badade, åkte båt, grillade och spelade spel. Sedan två nätter hemma hos Inger och Bengt. Under en av de dagarna åkte vi till Fiskeboda och hälsade på Emma som jobbar på ett kollo där. Jättemysigt! Hjämmaren är allt inte så farlig som Jonatan har ritat upp den för mig... 

Idag började dagen med en helkroppsmasage av Bengt. Fantastiskt skönt! Nu sitter vi hemma hos Lina och är barnvakter åt Ella tillsammans med Inger. I em/kväll drar jag till Karlskoga för att få några dagar i Matildas sommarstuga. Ska bli härligt!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback